سلام

من که کنکور امتحان ندادم چون اصلا قصد دانشگاه رفتن ندارم.

ولی بچه‌ها که خیلیهاشون هنرستانی هستن سفارش کردن نتایج کنکور کاردانی که اومد جنگی نگاه کن ببین قبول شدیم یا نه .

خلاصش کنم اینا همشون نسل سومی هستن . به نظر شما اگه کنکور قبول نشن باید چیکار کنن .

باید برن خدمت .

خب اگه مشمول بودن باید برن خدمت اگه نه هم اگه خیلی امیدوار باشن می‌تونن برای سال دیگه بخونن اگهنه میرن سر کار . اما چه کاری ؟ یه کاری که پول توش باشه یعنی پول در بیارن و پس انداز کنن . اگه یه کم وضع مالیشون خوب باشه هم میشینن تو خونه و فعلا ویلونن .

حالا در مورد کار حرف بزنیم . چه کاری؟ کدوم کار؟ باید برن سر کار اما نه هر کاری که دوست داشته باشند هر کاری که گیرشون بیاد . به قول سید محمد انجوی همه که نباید برن دانشگاه مملکت به همه جور آدمی نیاز داره یکی از بچه‌ها هم شوخی می‌کرد و می‌گفت سید محمد انجوی درست میگه مملکت جارو کش می‌خواد همه که نباید برن سرکار .

 

خب اگه شما نسل سومی  باشین چه تصمیمی برای آیندتون گرفتین ؟

احتمال رسیدن به هدف را چند درصد می‌بینید؟

موانع اون را چه چیزهایی می‌بینید؟

من جوابای شما رو تو وبلاگ میذارم .

نمیدونم چرا اینقدر نا امید حرف زدم .

خودم نمی‌دونم . میشه شما به من بگین.

یه چیز دیگه نسل دومی‌ها کار آسون انجام دادند و جنگیدند یه عده رفتند و عده موندند کار سخت موند برای ما بد بخت‌ها.

خب خیلی چرت و پرت گفتم . نظرات شما منو به ادامه دادن وبلاگ امیدوار می‌کنه.