بسم الله

سلام

آدم مهم؟ 

به آدمهای تاثیر گذار میگن مهم .

حالا به نظر شما رئیس جمهور مهمه ؟‌

نصف شب عجب حالی میده بشینی و تا صبح تایپ کنی از چند روز دیگه بگی همونی که مثل باد خواهد رسید و فرداست که هر کسی رئیس جمهور شده باشه مهم نیست مهم اینه که دوباره روز از نو روزی از نو .

روز از نو روز از نو؟ روز مره گی ؟ یکنواختی ؟ نکنه رئیس جمهور بتونه اینو هم عوض کنه ؟

اراده ؟ عزم ؟‌ امید ؟ انگیزه ؟‌ قدرت ؟‌ دقت ؟ وحدت ؟‌ صلابت ؟‌ خودباوری ؟ تاثیر گذاری بر دیگر جوامع ؟

یعنی رئیس جمهور میتونه رو اینها هم تاثیر بذاره ؟‌ یعنی رئیس جمهور تو حوزه های وجودی فرد هم وارد میشه ؟ این حرف که اگه زمینه و امکان باروری انسان فراهم باشه انسان به کمال میرسه آیا درسته ؟

اصلا رئیس جمهور مهمه ؟ شاید هم مهم رئیس جمهور باشه .

خب اگه رئیس جمهور بتونه در وجود نفرات نفوذ کنه حتما مهمه دیگه . شاید خودش نتونه اما زمینه های موجود رو که تغییر میده . یکی فساد و ابتذال رو ترویج میکنه . یکی تقدس الکی و یکی مصرف گرائی .

یعنی میشه باور کرد یکی خودباوری رو ترویج کنه ؟

اصلا نکنه من هم مهم باشم ؟‌

نه . من مهم نیستم . تو مهمی . اون مهمه . همه مهمیم .

چرا ؟‌

برای این که رای من و تو می شود :‌ ما .و اراده من و تو آینده مان را رقم میزند .

چه بسا کمال من و تو در انتخاب درست مقدر شده باشد .

پس انتخاب تو مهم است . تو مهمی و الان تو از رئیس جمهور هم مهم تری چون میخواهی او را انتخاب کنی . یعنی تو میخواهی یک آدم مهم را انتخاب کنی .

و انتخاب تو اراده توست که میتواند بر عالم کنونی تاثیر بگذارد.

یادت باشد که : می شود

یادت باشد :‌که میتوانی

و اگر این را باور کنی آنوقت دیگر نمگوئی من به فلانی رای میدهم ولی بسانی رای می آورد . چون رای تو سرنوشت ساز است نه چیز دیگر .

چاکر هر چی نسل سومیه