بسم الله الرحمن الرحیم

ایام فاطمیه اول شهادت حضرت زهرا (س)‌ را به تمام شیعیان خصوصا امام زمان (عج)‌ تسلیت میگویم .

و اما :

...کروبی با اشاره به آراء خود در این دوره از انتخابات اظهار داشت برای من سوال انگیز است که چگونه ظرف مدت یک ساعت ناگهان آراء کاندیدای دیگری بیش از من شد و از رهبری می خواهم هیاتی را برای رسیدگی به این امر مامور کند تا حق مردم ضایع نشود.

این قسمتی از متن نامه جناب آقای کروبی فعال سیاسی مملکت اسلامی است .

من اصلا دوست نداشتم خیلی سیاسی بازی در بیاورم اما :

تا ساعت ۲ بعد از ظهر روز شنبه ۲۸ خرداد وزارت محترم کشور از تعجب و حیرت آراء بالای احمدی نژاد از دادن نتیجه همه ی صندوق ها خودداری میکرد و این در صورتی بود که سایتهای اینترنتی که به منابع بیشتری دسترسی داشتند نتیجه ساعت به ساعت و صندوق به صندوق را اعلام میکردند .

خب مردم هم که همه مثل ما اینترنتی نیستند طبیعتا دل به همان تلویزیون و رادیو و خلاصه صدا و سیما خوش کرده بودند و همان آمار وزارت کشور را که برای سه گیری هر چند دقیقه یکبار صد هزار نفر به آن اضافه میکرد .

شاید بتوان دلایلش را اینها نامید :

۱- وزارت کشور امیدوار بود با جمع همه ی صندوق ها دوباره آراء آقای کروبی بالا بیاید .

۲- این هم خودش طرفندی بود برای ضربه زدن البته به قول بعضیها کمی ناشیانه بود . حال چه ضربه ای و چگونه ؟ همان گونه که در متن نامه آقای کروبی می خوانید : برای من سوال انگیز است که چگونه ظرف مدت یک ساعت ناگهان آراء کاندیدای دیگری بیش از من شد ؟

آری قرار بود سوال برانگیز شود . چون تا ساعت ۲ آمار صندوق های کهکیلویه بویر احمد و فارس و بقیه استانهای محروم که به امید ۵۰ هزار تومن به آقای کروبی رای داده بودند خوانده میشد .

ولی به قول آقای کروبی همان یک ساعت اراء اصفهان و قم و تهران و بوشهر شمرده شد و اول بودن احمدی نژاد در این استانها همه را مبهوت کرد .

هم تبلیغات چی های قالیباف هم آزادی طلبان معین هم هنرمندان و ورزشکاران حامی مهر علیزاده هم شیخ (به قول کروبی : همانان که ردای ریاست جمهوری را بر تن خود میدیدند) .

و اما دعوا بر سر مسند و پست ادامه خواهد داشت . و این اولین بارشان نخواهد بود .

سوال اینجاست چرا جناب آقای کروبی حق را نمی پذیرد ؟ چرا خودش را ضایع می کند .

یادش  به خیر بچه که بودیم در بازیهای کودکانه اصطلاحی داشتیم به نام جر زدن با کسر جیم . جر زدن یعنی اعتراض بیخودی به نتیجه بازی یا اعتراض بیجا در حین بازی .

به قولی : سیاست یعنی دروغ

آیا سیاست اسلامی هم یعنی دروغ؟

و یا :

اسلام به ذات خود ندارد عیبی

... از مسلمانی ماست