به نام خدا

سلام  . همه چیز مهیای دولت احمدی نژاد است .دلها آماده خیلی ها می خواهند فردا روزه بگیرند به قول استاد حال و هوای ۵۷ در میان جوانان و نسل سومیها وجود دارد اما ... ادامه اش را از زبان خودش بخوانید

هر وقت حرف زده ما به فکر فرو رفتیم . آخه با چند کلمه یه ضد حال شدید میزنه و میره دنبال کارش. امروز هادی از فعالان ستاد احمدی نژاد در شیراز  وقتی نامه سید رو خونده بود دور خودش میچرخید . چون داشتن یه بیانیه تنظیم میکردن من نتونستم همو موقع بخونمش اما الان دارم به این فکر میکنم که بعد از انتخاب احمدی نژاد چه میشود ؟

راسش برای من حالتهای مختلف متصور نیست چون دارم خودم و بچه های اطراف خودم رو بررسی میکنم .

چند چیز :

مطمئنا مذهبی ها اعتماد به نفسشان از حد طبیعی بالاتر میزند و میخواهند وارد عرصه های اجتماعی شوند .

نه این که نبوده اند اما کنار بودن آنها انکار ناپذیر است . اما این مذهبی ها چند مدل اند برخی که حذب باد و با وزش اینطرف و انطرف میروند با همه میسازند و همواره منافع خودشان مد نظرشان است .

برخی متعصب اند و تحمل آراء مخالف برایشان سخت است .

برخی منطقی و دارای انعطاف بیشتر و می توانند با خیلی ها ارتباط برقرار کنند و شاید مدلهای دیگری هم باشد . که اصلا این انقسام مدلهای مختلف نه کارشناسی شده است و نه سودی به حال نوشته ما دارد .

کار احمدی نژاد بدون شک حداقل در اوایل سخت خواهد بود چون بدون شک بعضی ها خودشان را جل میکنند که اصلا شایسته نیستند و این خودش از انتقاداتی است که ما به دولت دیگران میکنیم .

پس :‌

خواهر و برادر نسل سومی من :

اینجا ماموریت من و تو شروع میشود که چشمانمان را باز کنیم و دست به دست هم دهیم و در به راه انداختن دولت احمدی نژاد را یاری دهیم .

حملات از اطراف کم نخواهد بود یادتان نرود که کورکورانه دفاع نکنید اگر مشکلی در سیستم کاری بخشی از دولت احمدی نژاد بود بپذیریم و سعی کنیم مشکل را به بالاتر گوشزد کنیم . به مردم بفهمانیم که شما بهترین ناظر هستید .

هزاز مسئله دیگر هم هست که نه فرصت است و حس وحال حرف زدن و نه تجربه و پختگی لازم .

این ها گذری بود فی البداهه طبیعتا پخته نخواهد بود .

پس دوباره بگویم :‌ دولت احمدی نژاد را مردم بر سر کار آورده اند باید به مردم گفت پشتش را خالی نکنند .

چاکر هر چی نسل سومیه