به نام خدا

سلام - من یک نسل سومی ام و شاید نوه شما به حساب بیایم.

احترام خاصی برای شما قائلم . راستش را بخواهید اینقدر این روزها فحش وقضیلت شنیدم که نمیدانم چه بگویم - از آن قضیه اعتراض شما گرفته تا تخریبهایی که علیه احمدی نژاد صورت گرفت .

راستش ما هم آدمیم از چند طرف حرف به گوشمان میرسد .

از یک طرف نه شورای هماهنگی و نه دیگر احزاب راستی از احمدی نژاد حمایت نکردند .

این خودش سوالی را در ذهنم تداعی میکند و آن این است که چه کسی میخواسته به نفع احمدی نژاد تقلب کند در صورتی که اکثر سران از قالیباف و لاریجانی و شما و دیگر دوم خردادی ها حمایت میکردند .

مطلب دوم این که دیروز حرفهای آقای هاشمی را با اعضا ستاد های انتخاباتی اش مطالعه میکردم وی نیز به دنبال راه انداختن حزبی بود. انشاء الله من اشتباه میکنم اما نام حزب آقای هاشمی خودش فریادی است که باز هم میگویم امیدوارم برداشت من اشتباه باشد . حزب اعتدال و توسعه یعنی در دولت آینده اعتدال نخواهد بود و تندروی خواهد شد و آقای هاشمی در پی ایجاد اعتدالند .

حال شما هم در صدد به راه انداختن حزب هستید .

شما خودتان استادید اما معنای اصلی حزب یعنی تشکیل گروهی مردمی با اهدافی خاص بعد گسترش آن و بعد معرفی فرد به عنوان نماینده حزب .

اما حزبهای ما فرمایشی است یعنی آقای هاشمی بلند میشود حزب میزند بعد نیرو جمع میکند درست عکس همه ی دنیا . حتی الگو گرفتن غربی هم به حساب نمی آید .

خواستم این را عرض کنم خدمتتان که به راه انداختن حزب فرمایشی و چوب لای چرخ دولت نوپای احمدی نژاد کردن نه به نفع انقلاب است و نه جوانان و نه کشور و نه به هیچ وجه قابل توجیه .

پدربزرگ گرامی خواهش میکنم اگر هم میخواهید حزب راه بیندازید گیر الکی ندهید همه ی ما میدانیم که دوم خردادیها هشت سال بر مسند بوده اند حالا که مردم فرد دیگری را نه از راست نه از چپ انتخاب کرده اند شما هم بزرگواری فرمائید و فقط سیاستهای خودتان را تبلیغ کنید و حزبتان برای جمع آوری نیرو برای انتخاباتهای بعدی باشد نه چوب بیخودی لای چرخ دولت کردن و ...

من به عنوان یک مسلمان و یک ایرانی با فاصله دو نسل از شما در صورتی که ذره ای در پیشرفت مملکتم از این به بعد تعلل ایجاد شود و این تعلل از طریق سلایق مخالف دولت و برای به دست آوردن قدرت باشد به هیچ وجه از حق خویش نخواهم گذشت و اگر حقی بر من مترتب باشد سر پل صراط جلوی راه عاملان آن را خواهم گرفت و شکایت خود را به درگاه احدیت ارائه می نمایم .

به امید سر بلندی ایران زمین .

انشاء الله دولت احمدی نژاد زمینه ساز دولت مهدی(ع) باشد .

حقیر سراپا تقصیر :

یه نسل سومی 

-----------------------

تصمیم به نوشتن نامه فوق رو با دیدن این دو لینک گرفت . ۱- حزب هاشمی و ۲- حزب کروبی

و اما جاهای دیگر را هم ببنید و بفهمید که سیاست بازی ایست که اگر اسلام از آن حذف شود میشود کفر. در هر لباسی نمی خواهد باشد

ابطحی! که با وجود این که هیچ حمایتی حتی در دوم از احمدی نژاد  از طرف جناح راست صورت نگرفت حال بوقش را به راه انداخته که آری حاکمیت یک دست شده و (تحقیر و کوچک کردن مسائل حقوق بشر، توسعۀ سیاسی، آزادی های جوانان و به خصوص سیاست خارجی هم پاک کردن صورت مسأله ای از روی ورقه است و ...) لینک مطلب

و اما این هم شلیک یک توپ به سمت دولت احمدی نژاد (مصادره زود هنگام احمدی نژاد توسط جناح راست ) خدا وکیلی اگر در انتخابات حمایت میکردند زور نداشت .

این لینک هم ببینید بد نیست : ضرورت کشف یک راز سر به مهر

حالا آدم میفهمه چقدر کار احمدی نژاد سخت شده

چاکر هر چی نسل سومیه