به نام خدا

سلام   

البته خودم خیلی خوشم نمیاد فقط سیاسی حرف بزنم اما یه چیزایی هست که تاریخ مصرف داره و باید گفته بشه .

اقبال مردم به احمدی نژاد از خیلی زوایا قابل بررسیه .

بدون مقدمه و به صورت اجمالی

چرا مردم به احمدی نژاد رای دادند؟ اگر بخوایم با برنامه های کاندیداها بررسی کنیم خب یه نتیجه ای به دست خواهد آمد . اما :‌

رای به احمدی نژاد رای نه به ساختار نظام جمهوری اسلامی بود . نه .

آخه این جمهوری اسلامی اون جمهوری اسلامی ای نبود که امام آورد . این جمهوری اسلامی اون آرمانهایی رو پیگیری نمی کرد که خیلی ها با آن آرمانها در ذهن به شهادت رسیدند .

این جمهوری اسلامی اصلا اسلامی نبود حالا جمهوری بودنش جای بحث داره .

در شیراز علاوه بر حمایت همه ی احزاب چپی و دولتی ها همچون استانداری و زیر مجموعه های آن و حمایت علما از وی در دور اول و همچنین حمایت تلویحی چند تن از علمای تراز اول شهر و سکوت بقیه آنها به جز آیت الله حدائق شیرازی که رسما از احمدی نژاد حمایت کرد همه ی نیروها و ابزارهای مادی ممکن در اختیار رقیب احمدی نژاد بود و اگر بخواهیم با دید تبلیغات غربی به قضیه نگاه کنیم یعنی : پول پول و پول (این مقاله رو حتما بخونید) و این پول و امکانات در اختیار رقیب بود .

چه شد که مردم روی برگرداندند و نتیجه انتخابات شد : 336469 نفر یعنی 69/54 در صد آراء احمدی نژاد و 261108 نفر یعنی 44/42 درصد هاشمی .

این که من به استان فارس می پردازم به خاطر اطلاعاتی هست که دارم و گرنه استانهای دیگه بیشتر از این حرفها رای برای احمدی نژاد به صندوق ریخته شد.

در شهرستان لارستان علاوه بر دستگاههای دولتی و چپی ها عالم بزرگ این شهر آقای آیت الهی که از محبوبیت زیادی برخوردار بود از هاشمی حمایت کردند و این شد نتیجه انتخابات :

 52164 نفر یعنی 90/57 درصد احمدی نژاد و 35795 نفر یعنی 73/39 درصد آراء به صندوق هاشمی ریخته شد .

اما در شهرستان لامرد که اشراف کامل دارم به خاطر جو و محیط بسته این شهرستان که باید گفت تصمیم حزب حاکم تصمیم مردم را تغییر میدهد و یکی از مسئولین گذشته شهر که گفته میشد قول وزارت گرفته است برای هاشمی تبلیغ میکرد و آراء زیادی که برای معین در دور اول جمع شده بود و حالا همه اش می توانست به صندوق هاشمی ریخته شود و حمایت های رسمی و غیر رسمی نماینده جناح راستی این شهرستان و حمایت تلویحی و بعضا رسمی امام جمعه و علمای شهرستان  صحنه را این طور نشان میداد که بی شک هاشمی بالاتر است .

اما نتیجه چه شد ؟

20424 نفر احمدی نژاد یعنی 71/54 درصد احمدی نژاد و 16213 نفر یعنی 43/43 در صد هاشمی .

اگر بخواهیم بگوئیم احمدی نژاد در دور دوم چهره شناخته شده تری یافت کمی ساده لوحانه است چرا که همه ی مردم مثل من و شما پیگیر برنامه ها نیستند .

شاید اگر این همه حمایت از هاشمی نبود اکنون نتیجه به گونه دیگری رقم میخورد . اما حمایتهای دستگاه ها و بزرگان که مردم به خاطر سیل مشکلات موجود دل خوشی از دستگاهها نداشتند یکی از دلایلی بود که هاشمی روی برگرداند .

پاسخ به شبهات آقایان رقبا مانند هاشمی و دیگران

جناب آقای معین در صحبتهایی که در جمع اعضای ستادهایشان داشته اند گفته در انتخابات تقلب شده و این گونه اظهار نظر کرده : در ساعات آخر انتخابات، معجزاتی رخ داد و صندوق‌هایی که رأی من و هاشمی بالا بود به یکباره دگرگون شد، نمونه آن در زادگاه من است.

آقای هاشمی هم که در خطبه های نماز جمعه رسما اعلام کرد که : هر کس اعتراضی یه روند انتخابات داشته دیگر پیگیری نکند.

این حرفها در ادامه صحبتهای کروبی که ظاهرا سخنان معین آن را رد کرده چون معین گفته آراء من و هاشمی بالاتر بوده ; نوعی تضعیف و حمله است به دولت احمدی نژاد .

میخواهند بگویند که شما همچین هم مردمی نیستی با تقلب رفتی.

در صورتی که باید این را گفت که اگر دستگاههای دولتی مانند وزارت کشور میتوانستند و اگر فاصله آراء احمدی نژاد و هاشمی اینقدر زیاد نبود حتما دستکاری صورت میگرفت.

و این سوال را هم باید از این به اصطلاح بزرگان پرسید که :  که در صورتی که همه ی دولتی ها و ذی نفوذها از هاشمی حمایت کرده اند و اکثرا همین ها دست اندر کاران اجرای انتخابات بوه اند احمدی نژاد این همه نیرو از کجا آورده و نه یکی و نه دو تا هفت هشت میلیون رای به نفع خود تقلب کرده ؟

حمله دیگر افت بازار بورس است که آن هم دستهایی پشت پرده دارد .

چه شد که یک دفعه بعضی ها با رفقایشان که تا کنون با پولهای بیت المال به نون و نوایی رسیده بودند و اتفاقا سهام های قابل توجهی در بازار بورس داشتند به سرشان زد که بروند و در دبی سهامدار شوند ؟

اینها همانهائی بودند که میگفتند پیگیری کردن روند اجرای انتخابات بر خلاف مصالح مملکت است چرا که میدانستند چیزی از این طریق عایدشان نمی شد .

آیا فعال بودن بازار بورس باعث تقویت و گردش هر چه بهتر چرخهای صنعت ممللکت نمی شد که شما پولهایتان را برداشتید که حالا بازار افت کند و همه را از چشم احمدی نژاد ببینند ؟

البته باید این را هم افزود که داماد جنتی بودن احمدی نژاد نتیجه نداد گروگانگیر بودنش هم توسط حجاریان نفی شد . تا ببینیم شلیک بعدی چه باشد ؟

اما سوال ما این است :

زور خدا بیشتر است یا شما ؟!

اگه خدا بخواد مطلب بعدی در مورد اشتغال زنان در ایران خواهد بود . و شاید عنوانش : آژیر قرمز برای پسرها باشد .

چاکر هر چی نسل سومیه