بسم الله الرحمن الرحیم

اللهم صل علی محمد و آل محمد

این مطلب را در جواب این مطلب نوشته ام.

همین اول جان مطلب را بگویم و خلاص : کسی حق ندارد برای مردم تعیین تکلیف کند ، لفظ امام را برای آیت الله العظمی سید روح الله موسوی خمینی و همچنین آیت الله العظمی سید موسی صدر خود مردم ایران و همچنین مردم لبنان انتخاب کردند و گفتند ؛ حال اگر مردم بخواهند به آیت الله العظمی سید علی خامنه ای بگویند «امام» ، میگویند ؛ نخواهند نمیگویند.

استدلال ندارد دیگر !

من نمی فهمم چرا ما به اصطلاح دوستان ولایت این قدر اشتباه می کنیم؟ چه اصراری دارید بگویید امام خامنه ای؟ آن هم در شرایطی که آقا سیبل همه ی حملات منافقین داخلی و دشمنان خارجی شده اند ، چرا با ذکر این الفاظ دوباره آقا را در معرض توهین قرار می دهیم؟

مردم ایران اسلامی خاطره بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران را هنوز در اذهان خود دارند و مقام معظم رهبری را پایین تر از امام خمینی میدانند و یکی از دلایلی که نمی گویند امام خامنه ای همین مطلب است.

استدلال نمیخواهد دیگر!

مردم عزیز ایران اسلامی ثابت کردند که پای حرف ولایت فقیه می ایستند و ایستاده اند ؛ این امضای مردم است بر ولایت آیت الله خامنه ای؛ اگر خودشان دوست داشتند می گویند «امام» نخواستند ، نمی گویند ؛ به من و شما چه که تعیین تکلیف کنیم؟!

استدلال نمیخواهد دیگر!

این کلام شهید آوینی که این روزها به سالروز شهادت آن بزرگوار نیز نزدیک می شویم بخوانید و بشنوید:

«... به قول اماممان امروز این مردمند که چراغ راه روشنفکرانند ، ما تازه ادعا داریم که میخواهیم مسائل مردم را حل کنیم ، مسائل خودت را حل کن مسائل مردم پیش کشت ...»

C:fakepath\aviny-mardom by user5863851

حقیر ، چندین استدلال در رد استدلالهای آن مطلب داشتم اما نمیخواستم در این خصوص بحثی صورت بگیرد چون اصلا به این استدلالها نیست که مردم لفظی را به کار ببرند یا نبرند.

والسلام