حضرت آیت الله ایمانی امام جمعه شیراز و نماینده ولی فقیه در استان فارس در خطبه های نماز جمعه هفته گذشته گفت: برخی در باب این وضع نابسامان اجتماعی احساس تکلیف نمی کنند .نباید عده ای بیایند و بهانه کار فرهنگی کنند . برخورد لازم را با هنجارشکنان باید داشت . کسانی که قداست جامعه را می شکنند باید با آنها برخورد شود . چرا برخی مسئولان از برخورد با مجرمان و خاطیان دفاع می کنند. پس از برگزاری مراسم نمازجمعه نیز مردم متدین و نمازگزاران در اعتراض به وضعیت بدحجابی در شهر شیراز به راهپیمایی پرداختند.
اما سوال اینجاست که آیا برخورد با بدحجابی و نهی از این منکر فقط وظیفه مردم است ؟ پاسخ این سوال را نماینده ولی فقیه در استان فارس در همان خطبه داده است :  آخرین تیر در ترکش دشمن گسترش فضای بداخلاقی و لاابالی‌گری در جامعه است.  مردم، نخبگان، صدا و سیما و رسانه‌ها وظیفه دارند تا فرهنگ حجاب که در سال 76 به تصویب رسیده ‌است را گسترش دهند و ادارات نیز به اجرای آن بپردازند.
حال سوال اینجاست که چند اداره دولتی در شیراز در خصوص مبارزه با بدحجابی در ادارات که اولین مرحله از برچیده شدن این فرهنگ غلط است اقدام نموده اند؟
برای تذکر به زنان بدحجاب شاغل در ادارات دولتی چه مسیری در نظر گرفته شده است؟ این سوالی است که پاسخ آن را باید مسئولین ادارات دولتی در استان فارس بدهند نه مردم.
رسانه ها آمادگی کامل خود را برای پوشش هرگونه فعالیت ارگانها و دستگاههای اجرایی اعلام نموده اند ، باید دید چه کسی به فریاد نماینده ولی فقیه در استان لبیک خواهد گفت.
انتها/