اصلا بهتره خودمو معرفی کنم . یا بهتره بگم یه نسل سومی رو معرفی کنم .
تعریف: منظور از نسل سومی ، نسل سوم انقلاب است. نسل اول افرادی‌اند که در مبارزات قبل از انقلاب و 22 بهمن 57 جوان بودند . نسل دوم کسانی که در 8 سال دفاع مقدس جوان بودند و خوشا به حال آنهایی که در این دو زمان پر کشیدند و بدا به حال آنها که ماندند که یا حال ما رو که الآن هستیم و به خودمون میگیم نسل سومی بگیرن و یا یه حالی هم از اون زمونا به ما برسونن .
خب من جوانم ، نسل سومی‌ام. که چی ؟ جوان سال 1382 ، 20 ، 18 ، 19 ، 21 ، 22 و ... سال از عمرمون گذشته .من جوان جامعه‌ای هستم که خیلی بی‌وفاست ، من جوان ماهواره‌ام ، من جوان سایت‌های مبتذل اینترنتم ، من جوان خیابونای بالاشهرم من جوان لب جوب نشستنهای پائین شهرم من جوان مغازه‌های رنگین ، سینماها و ، و ، و هزار تا چیز دیگه‌ام.
زندگینامه بزرگان رو که می‌خونم ، میگم من چرا مثل اونا نباشم . بعد یه روز تلاش می‌کنم مثل اونا بشم ، مثل اونا حرف بزنم ، راه برم ، کار کنم ، برخورد کنم می‌گم من چرا نشم اونا ؟ اما وقتی با این مدل وارد هر محیطی حتی خونه میشم نمی‌دونی چی میشه یه برخوردهایی میشه که دیگه نگو . از هر مدل آدمی شدن منصرف میشم . بعضی وقتا زرنگ میشم برنامه ریزی می‌کنم ، یه روز طبق برنامه عمل می‌کنم فردا که میشه یه ضربه روحی یا یه تحریک یا حتی بی‌حالی همه چیز رو خراب می کنه . من مملکتمون دوست دارم با نظام هم مشکلی ندارم
فقط ...