فقط ...

بله فقط بغض گلومو گرفته

فقط دوست دارم بمیرم

وقتی میرم تو خیابون احتمال به گناه افتادنم (چشم چرانی ) حداقل ۶۰ درصده

فقط نمی‌تونم طبق هدفم پیش برم چون جا و امکانش نیست .

اگه بخوام مطالعه کنم از زندگیم میمونم

اگه بخوام تحقیق کنم از درسم

اگه بخوام کار فرهنگی کنم از هردو

آره خوش به حال قدیمیا

اینور با بابا سرو کله بزن اینور مادر نصیحتت کنه

تازه من خودم یکی دیگه رو نصیحت می‌کنم

اونور یه دوست باحال که تو رو درک کنه نداری

دوستی که داری سربارته

فلک در قصد آزارم چرائی

                         تو که گل نیستی خارم چرائی

تو که باری زدوشم برنداری

                          میان بار سربارم چرائی

فقط تو خیابون دخترای تقریبا لخت جلوم رژه میرن

فقط تو مدرسه فقط سی دی سوپر رد و بدل می‌کنن

فقط شما رفتین جبهه

نسل قبل از شما رفت انقلاب کرد

من چیکار کنم

ها سید جون

فقط من تا حالا به هیچ جایی نرسیدم

تازه بعضی از رفقا به من نگاه می‌کنن

تازه یعنی من یه آدم موفقم

اگه نوشته هامو برات بفرسم می‌شینی زار زار گریه می‌کنی غمناک نیست خفت باره خاطراتمو میگم

آره سید

فقط تو مملکت اسلامی من نمی‌تونم دنبال چیزی که دلم می‌خواد باشم فقط باید برم یه شغلی پیدا کنم یا با علاقه یا بی علاقه بهش بپردازم تا لنگ نمونم .

هنوز خیلی هست . با این که میدونم مرا یا حالا یا در آینده خواهی شناخت ولی برای تو نوشتم . توی نسل دومی که هنوزم حال و هوای رفیقات نگرت داشته و کار می‌کنی .

من و امسال من چیکار کنیم .

به قول خودت

همین !