بسم الله الرحمن الرحیم

سلام

قبل از شروع: 

رفته بودیم اردو . فکر می کنم حدود یک ماه و نیم پیش . یه جای تفریحی تو سپیدان فارس .زمینی اونجا بود برای بسکتبال که با چند تا از بچه ها شروع کردیم داخلش فوتبال بازی . کنار این زمین یه رودخونه جاری بود که از داخل اون محوطه که با دیوار محصور شده بود رد میشد . روی دیوار همانجاهایی که آب میخواست وارد و خارج بشه برای رود جا باز کرده بودند و آب از زیر درزی بزرگ که اگه آدم خم میشد می تونست از زیرش رد بشه- آن هم به راحتی- جاری بود . وسط بازی توپ افتاد تو آب و رفت یه قسمتی گیر کرد بچه ها با چوب زدن پشت توپ و همراه جریان آب حرکت کرد و رفت . رفت و رفت . همه داشتن نگاه میکردن . من دویدم کنار اون دیوار و سعی کردم از زیر اون درز رد بشم که چشمم به توپ افتاد توپ داشت مسیر خودش رو میرفت زیبا بود من همچنان داشتم با نگاه کردن این صحنه حال میکردم و به این خیال بودم که حالا یکی از اونطرف دیوار میاد توپ رو برمیداره اما صدای بچه ها منو به خودم آورد: فلانی توپ چی شد؟

حالا ندو کی بدو ! رسیدم به توپ رسیده بود سر یه دوراهی اگه نمیگرفتمش جریان میبردش مجبور شدم پریدم تو آب تا زانو پام رفت تو آب و شلوارم خیس شد . 

همون موقع زد به کلم . دیدم با تعلل کردن و منتظر دیگران نشستن فقط کار خودم بیشتر شد و به زحمت بیشتری افتادم . 

اینه که الان حتما میخوام تبلیغ کنم این دفعه دیگه کارم زیاد نمیشه حالم گرفته میشه بحث سر ۴ سال حرکت مملکته . 

بعد از شروع‌:

خب بگذریم بریم سر تبلیغات مدل معتادی   

قابل توجه حامیان احمدی نژاد :

عباسی شیخ جوانی که در دانشگاهها صحبت میکنه یه دفعه اومد مدرسه ما . میگفت اولین باریه که دارم برای شما (هم نوع یا جنس یا هر چیزی که اسمش رو بذارین)+ ها صحبت میکنم میگفت تو هر چی سفر داشته هیچ تبلیغی رو بهتر از مدل معتادی ندیده .

این مدل یعنی Face to Face  (چهره به چهره) یعنی این که من به رفیقم میگم و آروم آروم میارمش تو راه و معتادش میکنم . و اون یکی دیگه رو میاره و به همین منوال به یاران خمار ما افزوده میشه .

حالا اونایی که میخوان تبلیغ کنن :

این که میگم یک نفر = یک ستاد انتخاباتی  برای همینه چون هر نفر یه نفر دیگه رو که بیاره و اون نفر خونواده و اطرفیانش رو تحت تاثیر بذاره میشه همه ی ایران پس :‌

ما می توانیم

از این که زود زود به روز میکنم ببخشید مطلب زیاده و فرصت کم .

چاکر هر چی نسل سومیه