بسم الله الرحمن الرحم

ما عادت داریم تا چیزی سرمان نیاید به آن فکر نمی کنیم .

الان هم شاید من درد داشته باشم و به خاطر همین این مطلب را بزنم . اما لازم می بینم حرفم را بزنم هر چند گوش شنوایی نباشد .

اعتیاد اصلا هم معضل نیست یک برکت است برای این که جوانان این مملکت به خصوص پایین شهریها که به نظر می رسد پول هم خیلی ندارند برای سرگرمیهایشان دور هم جمع می شوند و با هم شروع می کنند از بنگ تا هروئین . جالب اینجاست که به قول خودشان با هم پایه می شوند و با هم مثلا از بنگ میروند تریاک و بعد میروند سراغ هشیش .

این که میگویند مسئول باید در میان مردم باشد همین است . مثلا اگر یک افسر نیروی انتظامی برادر کوچکترش یا پسرش معتاد باشد به نظر شما مبارزه اش با مواد مخدر چگونه می شود ؟

اما امکانات و پیشگیری از اعتیاد.

اولین استخری که در شیراز ساخته شد به نظرم می رسد استخر کوثر بود این استخر آن موقع ها که اصلا اواخر شهر بود و الان هم به آن قسمت میگویند بالای شهر .

تقریبا متمولترین افراد شهر در آنجا زندگی میکنند .

حال بیاییم پایین شهر از چهارراه زندان برویم به سمت عادل آباد و از همین چهارراه برویم به سمت پل غدیر و بعد هم میدان روح الله یا همان فلکه ی گل سرخ خودمان .

چند مجموعه ورزشی درست و حسابی وجود دارد ؟

به این می گویند عدالت در یک مملکت اسلامی .

بیایید با هم برویم در خیابانهای فرهنگ و کوچه پس کوچه هایشان ببینیم جایی چاله چوله پیدا میکنیم؟

و بعد بیایید با هم برویم محله سهل آباد بگردیم ببینیم جایی صاف پیدا میکنیم ؟

اگر بخواهیم عادلانه فکر کنیم باید شهرداری از آنها بگیرد برای اینها خرج کند اما به عکس است آن متمول به خاطر رابطه داشتن با چند رابطه و رشوه کارش را حتی زیر قیمت اصلی راه می اندازد آن وقت شهرداردی می آید به این بیچاره پایین شهری میگوید باید پول بدهید تا کوچه هایتان را آسفالت کنم .

اگر دنبال خدمت باشیم خودمان اعتبارش را هم جور میکنیم و می رویم با زور و ضرب و امکانات کم کار مردم را راه می اندازیم اما اگر نه ... .