۲ مطلب در ارديبهشت ۱۳۸۴ ثبت شده است

می گویند ز غوره حلوا سازی !

سلام

و باز هم نیامده ام جز برای انتخابات .

هاشمی آمده قالباف مانده احمدی نژاد قدم در راه ریاست جمهوری گذاشته لاریجانی به نفع هیچ کس کنار نمی رود .

خب در این میان بچه مذهبی ها و ارزشی ها پاک قاطی کرده اند. روزنامه ای بر میدارد می نویسد :‌ هاشمی را نشناخته اند همانطور کا خاتمی را نشناختند .

جایی دیگر نامه ای طومار گونه به هاشمی را میخوانی که میگوید :‌ تو بیانیه میدهی که احساس میکنم کسی لایق ریاست جمهوری نیافتم محض همین آمدم تو - بخوانید ... میخوری - تو قبلا فلان کرده ای بسان کرده ای و ...  (ببخشید خودتون بروید در بازتاب بخوانید)

جایی دیگر می نویسند بعضی نقدهای هاشمی نقد نظام است .

حالا ما نفهمیدیم هاشمی خوب است یا بد .

پیغمبر است یا ابوبکر ؟! اصلا به کار بردن این الفاظ خوب است یا بد .

دیگری می گوید :‌این هاشمی با هاشمی قبلی فرق می کند .

هاشمی می گوید :‌ از کارگزاران در کابینه ام استفاده نخواهم کرد . یعنی کابینه ام چیزی متفاوت از همه ی چیزهایی که شما فکر می کنید است .

همه ی اینها به کنار دیگری مانند ننه عروس می پرد وسط و میگوید : بابا اینها همه اش فیلم است رئیس جمهور از قبل انتخاب شده .

اما عقل سلیم چه میگوید ؟:‌ گر صبر کنی زغوره حلوا سازی

چاکر هر چی نسل سومیه

  • ۰ | ۰
  • نظرات [ ۱۳ ]
    • سیدعلی علوی
    • جمعه ۳۰ ارديبهشت ۸۴

    چیزی که عوض داره گله نداره !‌

    به نام خدا

    ضمن چاکر هر چی نسل سومی بودن سلام

    نمیدونم چی شد زدم به این موضوع !‌

    راستش را بخواهید این روزها دلم گرفته !

    تو تاپیک قبلی گفتم اصولگرایان قراره اجماع کنن !‌اما حالا روز به روز داره مسائله اجماع روشنتر میشه !

    هاشمی رفسنجانی

    بذارید قبل از هر چیز نظرم رو در مورد آقای رفسنجانی بگم . من میگم ایشون اصلا خیلی کارش درسته . اما بیاید سنش رو حساب کنید . این آقا از رهبر هم پیرتره !‌

    اولا: اگه ایشون بیان باید یه چند تا پست رو به حامیانشون بدن طبیعتا و این باعث میشه مادر زاد بودن مدیران هنوز باقی بمونه !  یعنی این که یارو وزیر یا معاون فلانه بعد تو کابینه بعدی میشه وزیر یا معاون بلان .

    دوما: ‌ببخشید کی میخواد مدیریت کلان به جوانترها سپرده بشه ؟!!!

    اصولگرایان

    خب چند خط هم در مورد اجماع اصولگرایان . اینطور که معلومه فقط مونده  قالیباف و احمدی نژاد . منظورم از اون ائتلاف ۴ نفره توکلی و رضائی و این دونفر . خب فکر نمی کنم محسن رضائی به اندازه این دونفر مقبولیت داشته باشه و همینطور فکر نکنم  عزم احمدی نژاد خیلی جدی باشه برای ریاست جمهوری . پس میمونه از اصولگرایان : قالیباف و لاریجانی و ولایتی . با توجه به این که قالیباف گفته من به نفع ولایتی کنار نمیرم . و لاریجانی هم گفته اگه همه به نفع یه نفر برن کنار من هم میرم که همچین چیزی هم بعید به نظر میرسه : حالا هنوز باید منتظر بود ببینیم چی میشه .

    و اما موضوع‌ : چیزی که عوض داره گله نداره !‌

    تا وقتی من مهم باشه و منافع نسبت به من در نظر گرفته بشه نمیشه پیش رفت چون من های زیادی وجود داره که با هم فرق دارن  ولی وقتی من رو در ما در نظر بگیریم و ما مهم بشه نه من ، اونوقته که همه چیز درست میشه .

    اونوقته که خیلی چیزا عوض نداره که نداره هیچ گله هم نداره .

     

    چاکر هر چی نسل سومیه

  • ۰ | ۰
  • نظرات [ ۱۸ ]
    • سیدعلی علوی
    • چهارشنبه ۱۴ ارديبهشت ۸۴
    نسل سومی بودن توضیح نمیخواهد .انقلابی را که یاران خمینی نسل اول آن بودند و رزمنده های جبهه و جنگ نسل دوم آن ، خدایش رحمت کند؛ چون ما نسل سوم آن هستیم .
    بخواهم یا نخواهم نسل سومم ، بپذیرم یا نپذیرم نسل سومی ام . ولی من میخواهم و از خدا میخواهم که او هم بخواهد نسل سومی باشم و بمانم .
    سید علی علوی ، طلبه حوزه علمیه قم
    آرشیو مطالب