بسم الله الرحمن الرحیم

سالروز امامت و ولایت امام زمان عجل الله تعالی فرجه الشریف بر تمام شیعیان جهان مبارک باد .

نتایج عجیب و حیرت آور انتخابات در شهرستان لامرد ، جنوبی ترین شهر استان فارس ما را برآن داشت  تا این چند خط را تقدیم حضور همه ی عدالتخواهان ایران اسلامی کنیم چرا که : الساکت عن الحق شیطان الاخرس (سکوت کننده بر حق شیطان گنگ است.)

در حالی که در بسیاری از شهرهای کشور ، انتخابات سالم و تحسین بر انگیزی برگزار شد ، شاید تلخی بی توجهی به این بی عدالتی ، شیرینی حضور حماسی ملت را به کاممان تلخ نماید .

جناب آقای محمد علی حیاتی با کسب 59هزار رای به نمایندگی شهرستان مهر ولامرد (بنویسیم برگزیده یا منصوب؟)شدند!

طی چند سطر به بررسی خبر فوق می پردازیم :

آقای حیاتی در اوج محبوبیت خود واقبال عمومی  در دوره گذشته حدود 34هزار رای کسب می نماید حال چگونه است که در این دوره با داشتن یک رقیب جدی به نام عبدالله حسینی که اتفاقا به خاطر عدالتخواهی و خاکی بودن شهرت خاصی در بین مردم شهر پیدا کرده است ، آراء  آقای حیاتی به حدود دو برابر دوره قبل و با این فاصله و قاطعیت می رسد؟

نکته ی عجیب دیگر این که عبدالله حسینی رقیب جدی حیاتی ، سوم می شود و نه حتی دوم !

در همین حال طرفداران آقای حیاتی در شهر با خیال راحت ، اعلام می کنند ، آراء فلانی را دور ریختیم ، یا شخصی می گوید : من خودم آراء دو روستا را خریدم . تازه اینها غیر از مواردی است که با یک شناسنامه چندین رای داده شده است . و یا با شناسنامه فرد به سن تکلیف نرسیده یا میت رای داده شود .

و باز هم غیر از کم لطفی های قبل از انتخابات است که مثلا سخنرانی عبدالله حسینی در حسینیه ها ممنوع اعلام می شود!

مستندات موارد گفته شده موجود بوده و به مقامات مربوط تحویل خواهد شد.

این ها همه یک طرف قضیه ،  طرف دیگر آن این که اگر کسی بخواهد به این روند اعتراض کند پاسخ خواهد شنید:

آقا ! دشمن شاد می شویم ، بیگانگان از اعتراض شما سوء استفاده میکنند!

و یا : رهبر معظم انقلاب فرموده اند ، سلامت انتخابات تضمین شده ، اگر شما اعتراض کنید نقض حرف رهبری است .

قضاوت را بر عهده مخاطب گرامی می گذارم .

چرا باید فردی با اعتماد به پشتوانه جناحی و رسانه ای قوی بتواند اینگونه قلدر مآبانه همه چیز نظام را زیر سوال ببرد و هیچ کس هم حق اعتراض نداشته باشد؟

آیا ما انقلاب کرده ایم که این گونه قلدر مآبی ها بر مردم شریف و همیشه در صحنه ،  دلسوز و صبور اعمال شود؟

آیا این گونه تقلب در انتخابات نقض سخن رهبری است یا اعتراض  به تقلب ؟

 

اگر ستاد محترم نظارت بر انتخابات کشور بخواهد بر روند انتخابات این شهرستانها نظارت کند ، نباید از مسئولین محترم استان که به خاطر پشتیبانی روزنامه سبحان به مدیر مسئولی نماینده فوق الذکر در انتخابات شیراز ، نمک گیر شده اند برای نظارت استفاده شود .

این مهم مستلزم حضور یک تیم کارشناسی بی طرف از راس دولت محترم جهت بررسی دقیق در مورد این انتخابات است .

امید است دولت محترم عدالتخواه و رئیس محترم جمهور در این امر تساهل ننموده و کام مردم شریف شهرستانهای لامرد و مهر را در این روزهای عید تلخ ننمایند.

 

بحث و تبادل نظر

 

نظرات دیگران :

 

سید

آیا در چنین شرایطی انگیزه ای برای فعالیت سیاسی در این مملکت باقی می ماند؟ این کسانی که چنین اقداماتی را برای منافع خود روا می دارند کاش به پیامد های آن در اندیشه جوانان هم می اندیشیدند؟ چگونه اندیشه یک معاند و مخالف برای نظام شکل می گیرد ( فاین تذهبون؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!)

 

۰۴۳

سلام.

من صرفا نظر شخصی ام رو میگم چون اطلاعی ندارم :

اولا رقیب جدی اقای حیاتی عبدالله حسینی نبوده. بلکه اون سید حبیب حسینی که مهری هست بوده. اقای عبدالله حسینی در جناح اقای حیاتی هست و طبیعتا هر دوی اونها با هم رقیب سید حبیب حساب میشدن. البته قبول دارم که انتظار میرفت رای های اقای حیاتی شکسته بشه. این درست. ولی به هر حال رقیب جدی اقای حیاتی نبوده که بخواد دوم بشه. انتظار هم این بود که یکی از این دو نفر ( حیاتی یا عبدالله حسینی ) اول بشن و اون یکی سوم.

دوما در مورد خاکی بودن و عدالت طلب بودن اقای عبدالله حسینی یه کمی حرفه. میتونم خصوصی بهت بگم. ولی مطمئن باش به این خاکی که میگی نیست. اینکه ایشون چه کارایی کرده و چه حرفایی زده این مدت بماند. خواستی برات میگم !!!!!

سوما که اون دفعه هم بهت گفتم. دو حالت وجود داره :

1. مسئولین برگزاری انتخابات در لامرد تونستند حداقل 40 هزار رای رو تقلب کنند !

2. یک جوی ایجاد شده در لامرد با توجه کارهای تبلیغاتی و اقای حیاتی رو کشونده بالا.

نمیدونم. شاید مورد دوم یه کمی خیلی عجیب باشه. ولی مورد اول انصافا خیلی خیلی خیلی خیلی عجیب تره .

 نه تنها مخالف دولت و منادی تفرقه بلکه در مواردی دارای مشکل عقیدتی است) را به یاد بیاورید.

 

 

سید

در پاسخ به مطالبی که آقا یا خانم 043 مطرح کردند توجه شمارا به مطالب زیر جلب می کنم :
1) اگر شما در جو انتخابات لامرد حضور داشتید(که شاید داشتید) اقبال اقشار مختلف از مردم را به آقای عبدالله حسینی مشاهده می کردید همجناح بودن حیاتی و حسینی آنقدر عجیب می نماید که کسی بگوید احمدی نژاد منتسب به جناح راست سنتی است !!! نقدهایی که عبدالله حسینی بر عملکرد آقای حیاتی وارد می کرد ، تهدیدات و سنگ اندازیهای هواداران شاخص آقای حیاتی در مقابل حسینی ، این شائبه هم جناحی را به کلی بر طرف می کند و ایضا رقابت را اثبات .اگر عبد الله حسینی رقیب حیاتی نبود دلیل این همه مخالفت ، تهدید و تطمیع ار طرف هواداران حیاتی که در متن به برخی از آنها اشاره شده و من خود شاهد آن بودم چه بود؟ حسینی که به رغم رقیب تنها 7000 رای داشت؟؟!! در مقابل اقبال 59000 رای حیاتی؟؟؟!!! و نکته دیگر اینکه جناح مهری ها زمانی برای آقای حیاتی تهدید محسوب می شد که سید رضی حیسینی یا راستی مقابل او بودند که ایندو به دلایل خاصی صلاحیتشان تنها برای لامرد تایید نشد؟؟؟؟!!!!!!
2) در انتخابات متاسفانه رسم شده که تهمت ها و مطالب کذب را به رقیب نسبت داده و طرف مقابل اگر در پی پاسخ بر آید در گردابی فرو میرود که پایانی ندارد و فرصت طرح برنامه های خود را از دست می دهد. اینگونه اظهار کردن که چیزهایی می دانم که شما نمی دانید هم از فنون پوسیده مغالطه است. پرونده عبداله حسینی روشن تر از آن است که این وصله ها به آن بچسبد ، کافی است پیام آیت الله ملک حسینی نماینده ولی فقیه در استان کهکیلویه و بویر احمد و نماینده خبرگان را در تایید صلاحیت او مطالعه کنید.

3) اگر آقای حیاتی بر فرض 20 هزار هوادار داشته باشد و هر کدام تنها 3 رای بدهند 40000 تقلب اتفاق افتاده است. پس خیلی هم عجیب نیست !! چه اینکه چندین نفر از دوستان من اعلام می کردند که خود به تنهایی نزدیک به 100 رای داده اند (و به این امر افتخار می کردند). مینیبوسی به سر پرستی خانم X از یک روستا به روستای دیگر رای می داده است ، به برخی تعرفه مضاعف داده می شد ، شماره ملی برخی وارد نمی شد ، شناسنامه بسیاری مهر زده نمی شد و ... شایان ذکر است در بسیاری از حوزه ها چیزی به عنوان کامپیوتر و انتخابات اینتر نتی معنایی نداشت !!!
4) خب حالا چرا اختلاف 40000 با رقبا !!!! در حالی که 1000 رای هم معقول می نمود . شاید در رسانه ها دیده و شنیده اید که شکایاتی که در نتیجه انتخاب تاثیری ندارد در این مرحله ترتیب اثر داده نمی شود. حالا نمی دانم که چه کسی جرات دارد بگوید 40000 رای تقلب شده !!!! می بینید که همه چیز حساب شده است. در هر صورت مشارکت حداقل در 107 % در لامرد در شرایطی که بسیاری از اصلاح طلبان و افراد دیگر در انتحابات شرکت نکرده اند جالب توجه است.
5) مورد دوم هم که مطرح کردید دیگر نیازی به استدلال ندارد کافی است جو نا امیدی هواداران آقای حیاتی را در همایش چهار شنبه قبل از انتخابات مشاهده می کردید و نارضایتی عمومی از عملکرد برخی هواداران آقای حیاتی (بستن حسینیه ها ، تهدید به عزل ، مخالف حیاتی

 

 

۰۴۳

سلام. صادقانه بگم که من چون توی لامرد نبودم نمیتونم نظری بدم.
اما ببینید شما دلیلتون اینه که جو ناامیدی در بین مردم بوده. و این در حالیه که من مخالفم. چون ما که خبر میگرفتیم میگفتن نه اوضاع اقای حیاتی خوبه.
ممکنه شما در بین رفقایتان اینجور جوی داشتید.
کما اینکه همه ی نماینده ها - حتی پکیده ترین اونها توی شیراز - اینقدر امیدوارند و میگن که جو به نفع ماست.
پس این استدلال شما منطقی نیست. شما نظرسنجی اگر دارید به طور رسمی. اگر چیزی هست بگید. من نمیتونم این دلیل رو قبول کنم.
نکته بعد اینکه باز هم باید صادقانه بگم که یکی از کله گنده های لامرد میگفت ما توی بهترین شرایط وقتی همه چیز دست خودمون بود نهایتا تونستیم 2000 تا رای تقلب کنیم. عزیز دل انگیز. تقلب کردن 40000 تا رای چیز ساده ای نیست که شما به این سادگی میگید صدتا صدتا تقلب شده.
یه کم فکر کنیم بابا.
همه ی نماینده ها ناظر داشتن. اونم توی لامرد که صندوق به صندوق و با توجه به موقیت هر محله آدمای قلدر و فلان و بیسان میذارن. یعنی شما میتونید قبول کنید که به این راحتی تمام طرفداران حیاتی نفری 3 تا رای دادن؟؟؟؟؟؟؟؟؟
یعنی اقای حیاتی این قدرت رو داشته که به بیست هزار نفر بگه شما هر کدوم نفری سه تا رای بدید؟
اگه اینجوره که ایول تشکیلات. ایول هماهنگی. وقتی 20 هزار نفر اینقدر خوب با هم هماهنگ میشن حقشونه که تقلب هم بکنن.
فکر کنیم . خوبه
نکته آخر اینکه من هنوز نمیخوام حرفهایی که اقای عبدالله حسینی زده رو بگم. تا بفهمیم که ایشون همچین هم مشی عدالتخواهانه و احمدی نژادی و ... نداره.
موفق باشید

 

سید

ما نگوییم بد و میل به نا حق نکنیم

1) دوست عزیز سخن صادقانه شما را می پذیرم اما خود به لوازمش پایبند نیستید. شما از کسانی خبر می گرفتید اما من در متن قضایا حاضر بودم . آنچه می گویم جز صدق نیست آیا همانهایی که به شما می گفتند وضع حیاتی خوبه حدس می زدند با اختلاف 50000 رای از عبدالله حسینی پیش بیفتد؟؟؟!!! باور کنید من نمی گویم که چرا عبدالله حسینی نرفت مجلس حرف من این است که چرا رای مردم در نظام جمهووری اسلامی به این راحتی پایمال می شود و کسانی به نام دفاع از نظام و عمل به تکلیف تنها به دنبال منافع شخصی خود هستند . شما استناد به حرف کله کنده ها می کنید اما به نظر شما حرف کسی که به این راحتی حق الناس را و ثمره خون شهیدان را پایمال می کند و می گوید ما 2000 رای تقلب کردیم ، قابل پذیرش است.(( و ان جا، فاسق بنبا فتبینوا))
2) دوست عزیز از حقیقت جویی و حق طلبی شما ناامید شدم به نظر شما اگر فرمانداری و هیئت نظارت و ...در عمل به وظیفه قانونی خود کوتاهی کنند و آلت دست زر و زور و تزویر شوند . باید گفت ایول!!؟؟ شاید شما نمی دانید نماینده کاندید هیچ حقی در سر صندوق ندارد جز نگاه کردن و حد اکثر گزارش دادن و برای گزارش شاهد و دلیل لازم است . حتی جای ایستادن نماینده کاندید را هم نماینده فرماندار مشخص می کند و در صورت اعتراض از حوزه اخراج می شود به همین سادگی .شما به سحن من توجه نکردید گفتم فرض 40000 رای تقلبی آنچنان هم بیراه نیست اما کاش در لامرد بودید و تنها در بین مردمی که باچشمان حود تقلب ها را دیده و گاها از نزدیکان شنیده اند می شنیدید. در این مقال مجال بیش از نیست که در خانه اگر کس است یک حرف بس است.

 3) بحث من شخص نیست که شما من را به فاش کردن اسرار مگوی عیدالله حسینی تهدید می کنید. اگر تکلیف شما اقتضای گفتن دارد بگویید. ولی ربطی به بحث ما ندارد. برای اثبات کلام من کافی است شما به لامرد بیایید و بپرسید عبدالله حسینی چگونه فردی است تا نگرش مردم را نسبت به او بدانید. حتی مخالفین او هم در سلامت او شکی نداشتند(مخالفین منصف) و تنها آقای حیاتی را ترجیح می دادند از هر دو جناح موجود.
4) بر برخی مسائل استدلال منطقی نمی توان کرد و شما هم انتظار نداشته باشید در مملکت ما آن هم در لامرد یک نظر سنجی دقیق و تحقیق میدانی رخ دهد که برتری فلان کاندیدا را بر دیگری اثبات کند.
چندان مایل به اطاله این بحث به این شکل نیستم. و همین مقدار را برای خواننده فهیم کافی می دانم باشد که قبول افتد.
حق یارو یاورتان

 

۰۴۳

سلام دوست عزیز
حرف بنده هم از اول همین بوده که تقلب به این شکلی که شما میفرمایید خیلی غیرمنطقیه. اگر بقیه ی موارد با عقل جور در نمیاد این هم به مراتب بیشتر جور در نمیاد.
در مورد اقای حسینی هم من فقط خواستم بگم که شما فکر میکنید ایشون اند آخر احمدی نژادی هستن؟ و اقای حیاتی نماینده قلدر جناج راست سنتی؟
دارم میگردم دنبال چند تا مدرک. پیدا کردم حتما بهتون میگم...

 

علی

خدا را شاهد می گیرم بنده از طرفداران پروپا قرص آقای حیاتی در انتخابات بودم هنوز هم اگر انتخابات تایید نشود با به ایشون رای می دهم ولی
والله خیلی تقلب شد . خدا لعنت کنه اونهایی که با این کارها نظام را زشت کردند . خدا از سر تقصیرات فرماندار و بخشدار و دیگر دست اندر کاران متقلب که دانستند و عمل نکردند نگذره . والله امام از این وضع راضی نیست .
آنچه البته به جایی نرسد فریاد است . اگر حرف بزنی هزار رسوایی برایت درست می کنند که این از مصادیق امر به معروف و نهی از منکر نیست وگرنه وسط میدان لامرد فریاد می زدم مرگ بر ضد انقلاب - مرگ بر آنهایی که دستور تقلب را دادند .

 

بنجیر لیخو

با سلام خدمت برادران و خواهران .
اول از همه قسم می خورم به کتاب آسمانی قرآن که حرفهائی که میزنم دروغ نیست .
الهم عجل لولیک الفرج
( 043 ) بیشتر مد نظرم شمائید ؟؟
ما در قرآن می خوانیم اگر کسی شهادت دروغ بگوید کافر است ||||||||||||
آیا دادن بیش از یک رای جز شهادت دروغ است
دوستان - در دوره قبل بنده از طرفداران سر سخت آقای حیاتی نماینده محترم بودم
این دوره نیز بازرس ویژه یک ناحیه از شهرستان بودم .
1 - آقاین اینقدر از خودشان نا امید بودند که در هر جای این شهرستان پا میگذاشند بیش از 90 درصد استقبال کنندگان خود لامردیها بودند که همراه با هم به همه جا میرفتند .
2 - در فال جمعیت خیلی زیاد بود ولی مسجدی که آاقای حیاتی در آن جلسه داشتند بیشتر از همه خودمان لامردیها بودیم که همراه شده بودیم تا فالیها
3 - در کال ( شب) آقای حیاتی بعد سخنرانی با مخالفت روبرو شد که همگی فرار را بر قرار ترجیح دادیم .
اگر از همه این مسائل بگذریم چه بود و چه نبود این آقایان یک حکومت دیکتاتوری بوجود آورده بودند که کسی جرات نداشت آقای حسینی را دعوت یا طرفداری کند -
بعنوان مثال آقای منصوری در دانشگاه آزاد فکر کنم کارهای حسابداری را انجام میداد و لی امروز از این سمت برکنار شده بدلیل مخالفت .
دوستان بنظر شما بازرسین شهرستانها چه کسانی بودند از بازرس ویژه وزارت کشور تا کسی شناسنامه ها چک می کرد همه از حکومت این آقایان بود . این اقایان اینقدر از تقلبات امید وار بودند که ساعت 9 صبح به بعد که نتیجه قابل مشخص شدن نبود اسباب جشن را فراهم کردند -
اگر حرفی در مورد آقای حسینی داری بگو تا ما هم بشناسیم آقای حسینی را ولی مثل یک مرد در مورد آقای حیاتی هم هر چی داری بگو تا مردم فهیم هر دو شهرستان بدانند با چه کسی روبرو هستند
این شهرستان با دست 4-5 نفر میچرخد که .............................. $$$$$$$$
در کل دوستان عزیز ((((((((((( این انتخابات انتصابات بود ))))))))))))
والسلام

 

 مجید خسروی از لامرد

می خواستم در مورد حقیقت انتخابات در لامرد صحبتی داشته باشم اول اینکه دید اصولگرای بنده به سوی جنا ب حیاتی بوده است که امیدوارم برداشت بد نشود
از بعد زمانی انتخابات در لامرد دو مرحله را مد نظر قرار می دهم مرحله اول از روز چهار شنبه به قبل است که رقابت فقط در شهر لامردبین حیاتی وعبدالله حسینی
به ترتیب حدود60به40بصورت تخمین بود ودر شهر مهر جناب حیاتی در گله دار وضعیت مطلوبی داشت اما نکته قابل توجه از روز پنج شنبه و جمعه بود که تبلیغات شدیدی در بین بزرگان و معتمدان محلات شهر لامرد به نفع حیاتی صورت گرفت که مثلا در اقوام بزرگ خسروی در حسین ابادکه نسبت حیاتی به حسینی به ترتیب حدود 60 به 40 بود در دو روز اخر به95 درصد به نفع حیاتی رای دادند در سایر محله ها به همین صورت بود و این ورق را برگرداند ولی نکته قابل توجه رای هایی است که
مهری ها به حیاتی داده اند من را حتی خود حیاتی را شکه کرد یعنی در مسجد فاطمیه مهر (مرکز مهر) رای حیاتی و نماینده مهر نصف بود اگر تقلب دیگر تقلب فاحش در مهر به نفع حیاتی محال است اما تقلب بنده معتقد به تقلب هستم همانند دوره قبل می گویند در مهر شناسنامه طرفداران حیاتی مهر نمی زدند ایا در
حوزه مهر دستگاه تشخیص هویت نصب بوده که کدوم حیاتی یا حسینیه و دلیل رای ندادن اهالی مهربه سید حبیب حسینی به این دلیل بود که ان را گزینه مناسب ندیدند چون نماینده انها سید رضی بود(رد صلاحیت شد) واین بود بخشی از واقعیت
با تشکر

 

تندگو

تنها نامی را که نمی شود بر روی وقایع اسفبار روز 24 اسفند در شهر لامرد گذاشت انتخابات است در آن روز خبر از همه چیز بود جز انتخابات ، متاسفانه شخص آقای حیاتی هر چند من در آقا بودن ایشان تردید دارم به اتفاق هوادارانش که اگر کمی خوب توجه کنیم جز مشتی اراذل و اوباش و مال مردم خور و دزد و بیت المال باز و دارای مشکلات عدیده اخلاقی ( همان شعبون بی مخ های شاه ) امیدوارم منظورم را گرفته باشید و کسانی که به راحتی آب خوردن اخرت خود را به مطامع دنیوی خود می فروشند، کثیفترین انتخابات را از بعد از پیروزی انقلاب در شهر لامرد رقم زدند و شدت کثافت کاری ایشا ن و طر فدارانش به حدی بود که حتی پیرزن و پیرمردی که در گوشه خانه افتاده و حتی نمی دانستند تقلب انتخاباتی چیست هم به این مساله پی بردند و هم اکنون جز نفرین و لعنت فرستادن بر حیاتی و اطرافیانش کاری ندارند و بایستی گفت ایشان به همراه هوادارانش چنان ضربه ای به باور ها و اعتقادات مذهبی مردم وارد آوردند که فکر نکنم جز با ابطال انتخابات لامرد و نابودی ایتان برای همیشه و کوتاه کردن دست آنها از بیت المال التیام یابد ، به راستی چگونه است که عده ای از روی تعصبات کورکورانه و بی پایه و اساس از این شخص حمایت میکنند و تقلبات گسترده در انتخابات این دور را قبول ندارند ، بایستی در عقل و شعور اینچنین کسانی شک کرد و اگر آنها را احمق و نفهم بنامیم نبایستی بر ما خرده بگیرند چون بااندک توجهی به تعداد آراء ایشان متوجه حجم بسیار بالای تقلب خواهیم شد ، ایشان در دور قبل علی رغم و جود جو لامردی و مهری به نفع ایشان و و نداشتن رقیبی قدرتمند از جناح اصولگرا در شهر لامرد نهایتاً توانست با 34 هزار رای به مجلس راه پیدا کند ( خدا میداند چقدر از این تعداد تقلب بوده ) و در این دور علی رغم کاهش محبوبیت ایشان در شهرستان لامرد و بخش های اشکنان و گله دار و علامرودشت و علی الخصوص بخش مرکزی لامرد ( بایستی اضافه گردد شدت تنفر از ایشان در بخش های اشکنان و گله دار به حدی بوده که مردم در سخنرانی او در این بخش ها ایشان و اطرافیانش را هو کردند و ایشان راهی جز فرار نداشتند) و همچنین داشتن رقیبی قدرتمند و مردمی در شهر لامرد نه تنها از تعداد آراء دوره قبل ایشان کاسته نشد بلکه به حدود دو برابر یعنی 60 هزار رای افزایش پیدا نمود و فاصله آراء با نفر دوم به حدود 40 هزار رای رسید که در تاریخ انتخابات لامرد بیسابقه است و شرکت 108 درصدی مردم در انتخابات لامرد دلیلی بر صحت این گفته ها میباشد، اینجانب به جد اعتقاد دارم ایشان حداکثر 12 هزار طرفدار داشته که هر کدام در روز رای گیری بطور متوسط 4 بار رای داده اند و به این امر افتخار میکنند و کافیست تا با آنها گپی خودمانی داشته باشید تا با آب و تاب برایتان از تعداد رایشان بگویند بایستی یاداور شوم این آمار به جز آمار شناسنامه های خریده شده توسط عوامل ایشان و همچنین رای دادن با شناسنامه اموات و افراد زیر 18 سال ( رای با شناسنامه 2 ساله هم داشته ایم ) و همینطور آرایی که از قبل در صندوقها ریخته شده بود میباشد ( از چند روز قبل از انتخابات شبکه بهداشت لامرد مبادرت به اخذ شماره ملی افراد دال بر صدور کارت بهداشت می نموده است) و بدین ترتیب بود که کثیفترین انتخابات لامرد توسط حیاتی و عوامل کثیفش در لامرد رقم خورد و امیدواری این مردم به این نظام را دچار چنان تزلزلی نمود که دشمنان نظام اسلامی در طول 28 سال نتوانستند. مگر برای شک کردن به یک نظام که نام اسلامی را هم یدک میکشد و تمام وقایع انتظار می رود رنگ و بوی دینی و اسلامی داشته باشد چه فاکتورهایی لازم است و یا بایستی چه اتفاقاتی بیفتد و از همکنون بسیاری از مردم معتقد لامرد و مهر نسبت به نظام بدبین شده اند و کافی است تا چندین مورد دیگر از این اتفا قات بیفتد تا کاسه صبر مردم لبریز شود ، متاسفانه حیاتی به خاطر مطامع دنیوی خود و سرازیر نمودن منابع عمومی لامرد و مهر به جیب خود و اطرافیانش حاضر شد تخم چنین شک و دودلی را در قلب مردم منطقه بکارد و موجبات تضعیف نظام را فراهم نماید بایستی به ایشان گفت شاید در این دنیا به سزای اعمال کثیفتان نرسید ولی آخرت را چه خواهید کرد هر چند معتقدم هیچ اعتقادی به خدا و اخرت ندارید و اگر داشتید اینچنین با اعتقادات مردم بازی نمیکردید شعور انها را به سخره نمی گرفتید .
خدا شما و اطرافیانتان را لعنت کند