به نام خدا

سلام

 

ایول به خودم وقتی در به در دنبال یه سوژه ی به درد بخور باشی بعد پیدا کنی باید هم بگی ایول .

اول یه دو تا خبر ( خیلی هم مهم نیست اگه عجله داری برو مطلب اصلی رو بخون اینا مهم نیست ): ما یه نخل تو خونمون داریم . دوستانی که نمیدونن ما شیراز هستیم . آقا جاتون خالی پریروز داشتم تو حیاط راه میرفتم دیدم ثمر داده . اونم تو شیراز آخه نخل و به طور کلی درخت خرما تو گرمسیر ثمر میده . خلاصه کلی حالشو بریدیم .براتون یه عکس هم ازش گرفتم که به علت خبر بعد نمیتونم بذارم رو وبلاگ .

دوم هم این که روزهای هاپ هاپ  ( یعنی نگهبان خانه جهت سفر خانواده ) داره به پایان میرسه . این روزا هیچ چیز حال گیرتر از گم شدن کابل دوربینم نبود . آخه میخواستم کلی به بچه ها با عکسای در پیتم حال بدم چون وقتم آزادتر بود.

 

خب

 

مطلب اصلی

 

دو سه روز پیش علامه جعفری شبکه ی ۳ داشت از کارهای تربیتی برای نوجوانان می گفت:

مربی باید من(کسر نون) نوجوان و جوان رو پیدا کنه . خلاصه بحث رفته بود رو من ما هم باهاش رفتیم تو فکر .

همون روز داستم رمانتیک تو حیاط قدم میزدم و به من فکر می کردم . به نتایج زیر رسیدم .

به نظر من دوتا من داریم یه من هست که باید اونو پیدا کنیم و بشناسیم و گرنه به قول علامه جعفری که از قول یکی دیگه می گفت شبیه به اسبی هستیم  که خودش رو تو آب می بینه و رم میکنه . این من یه قدرته مثلا دیدین تلقین می کنن میگن من میتونم این کار رو انجام بدم یا مثلا انجام ندم . نمیدونم شاید همون اراده باشه . ولی اراده یه کمی فرق می‌کنه این یه من( با کسر نون ) دیگه است که اراده ار اون سر چشمه میگیره . سرتونو درد نیارم یه نوع من (با کسر نون) دیگه هم هست اون من چیزیه که باعث غرور میشه و مثلا میگیم اگه من نبودم شما چیکار میکردید ؟ . یا فقط من میتونم این کارو بکنم . یا ...

حالا به داد من برسید که دارم دیگه پاک دیوونه میشم و همین روزا باید تو مجتمع سلامی شیراز بیاین ملاقاتم .

من اول رو باید پیدا کرد و من دوم رو باید تضعیف و از بین برد .

حالا کمکی که من میخوام اینه که راه یا راههای پیدا کردن من اول و از بین بردن من دوم رو به من نشون بدین .

خودمونیما اینقدر من من کردیم نیم من هم نیستیم.

پیشاپیش از اونایی که کمک می کنن نهایت تشکر رو دارم و همین جا براشون دعا می کنم که حکومت پر از عدل حضرت مهدی (علیه السلام ) رو درک کنن و اگه دوست دارن در رکابش بجنگند .

شهادت شیخ احمد یاسین بر تمام آزاد مردان جهان تسلیت باد .

چاکر هر چی نسل سومیه