می‌خواستم بگم ما نسل سومی‌ها کمی از نسل دومی‌های شهید یا رزمنده نداریم .

والآن اگه باب جهاد باز بشه کم نمی‌آریم .

دیشب آقای رحیم پور تو تلوزیون می‌گفت تو هر کشوری یه اکثریت هست  که آدمای خوبی‌اند ولی فداکار نیستند . دو تا اقلیت هم هست که یکی‌شون آدمای خیلی  خوبید و یکیشونم آدمای خیلی بد . تو همه‌ی زمونه‌ها هم یه هم چین چیزی هست .

خلاصه این که ما نسل سومی‌ها هم آماده‌ایم .

راستی دیروز رفتم دنبال یه کاری که قرار بود یه عمر انجامش بدم . یه خورده گیر تو کارم بود تو راه فکر می‌کردم گفتم:شاید اصلا صلاح نباشه ما بریم اونجا.گفتم : خدا  اگه قراره نریم یه کاری کن نریم من دنبال پارتی نرفتم مستقیم اومدم سراغ خودت . با اجازه‌تون اول رفتیم یه استخاره زدیم . بهمون گفتن : آقا به نظر خوب نمی‌آد. گفتم یعنی چی : گفت یعنی همین . رفتیم یه جای دیگه استخاره زدیم . گفتن : خیلی بده . گفتم : خدا چاکرتم . حالا یه کاری کن رفتم خونه بتونم درمیون بذارم . آقا باورتون نمیشه رفتم خونه . هنوز ننشسته مادرم گفت : علی تو شیراز بمونی چیزی نمیشی . این خودش خیلی خوب بود ما هم که زمینه رو آماده دیدیم خبر بد رو دادیم . چشمتون روز بد نبینه اولش کلی من و من شنیدیم .

خلاصه : ما هم به جرگه آش خورا پیوستیم . ماه رمضون که تموم شد میرم . آخه ماه رمضون آموزشی حال نمی‌ده . حالا ماهم تا یه دوماه دیگه با نسل سومی‌های بیکار می‌گذرونیم .