عکسایی که گفته بودم پایین آوردم .

یه مصاحبه چند ثانیه‌ای با سهیل و سعید کریمی و ابوطالب.

سوال: پیام برای نسل سومی‌ها ؟

سعید (اول یه خورده من و من کرد و گفت چیزی ندارم من گیر دادم یه چیزی که انتظارش و نداشتم گفت) : والا چی بگم امیدوارم که نسل سومی‌ها لا اقل در دوران جوونیشون به خدمت آقا امام زمان(علیه السلام) برسن ما که در واقع دیگه جوونیمونو از دست دادیم و سربازیمونم اگه برای آقا بکنیم دیگه در جوونی نیست . امیدوارم شما تو جوونیتون خدمت آقا برسین .

سهیل : تا اونجایی که جا دارین تا اونجایی که قدرت دارین بگین مرگ بر آمریکا همین دهن آمریکا رو سرویس کرده - من یه کم گیر دادم بعد گفت : - همین مبارزه با آمریکا رو ادامه بدن فکر کنم اصلی‌ترین کاریه که بتونن بکنند.

فرودگاه شیراز

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

  

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   سالن سخنرانی

قیام جهت سرود جمهوری اسلامی

 

 

 

 

 

 

 

 

  

  همینجوری

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   سخنرانی

 

 

 

 

 

 

 

 

مجری برنامه آقای تشکر خبرنگار اعزامی به بغداد بود

اگه عکسا خیلی ۳*۴ ببخشید آماتوری گرفتم آخه من خیلی عکاسی بلد نیستم .

راستی یه جک تصویری هم گذاشتم اینجا میتونید ببینید شاید خوشتون اومد.