سلام

بالاخره یه جوری سر و ته امتحانانو رو هم آوردیم و حداقل تا آخر هفته دیگه امتحان نداریم .

الآن خیلی حرف برای گفتن ندارم فقط :

بد جوری به دلم افتاده ظهور امام زمان(عج) نزدیکه .

میگن با زمینه سازی ـ ظهور نزدیکتر میشه . من کارمو شروع کردم . دنبال زمینه سازی‌ام . هر که می‌خواد به من کمک کنه اعلام کنه .

نمی‌خواید به امام زمانتون کمک کنید ؟

یا علی منتظرم .

اینا رو خیلی جدی گفتم . و پای کار هستم .

لازمه بدونید ظهور امام زمان از نظر شیعه ضروری دینه و اگه کسی اینو قبول نداشته باشه کافره . اینم بدونید که تقریبا همه دینها از آمدنش خبر داده‌اند.

حالا شما اگه از دین دیگه ای هستید و میگید اونی که میاد امام زمان شما نیست بیاید ما زمینه سازی کنیم . وقتی اومد خودش بهمون میگه که کیه و برای چی اومده .

من جدا منتظرم .

یه داستان هم بخونید :

به ملکه‌ای خبر دادند که شمع زیباست . یکی را فرستاد گفت برو و برایم از شمع خبر بیاور . او آمد و گفت نمی‌دانی چقدر زیبا بود ؟ . دومی را فرستاد . هنگامی که بازگشت گوشه بالش سوخته بود . گفت : ریبا بود مرا دیوانه کرد . سومی رفت و سوخت . خبرش را برای ملکه آوردند . گفت : من این خبر را می‌خواستم .

ای مرغ سحر عشق زپروانه بیاموز

                                              کان سوخته را جان شد و آواز نیامد

این مدعیان در طلبش بی‌خبرانند

                                                  کاو را که خبر شد خبری باز نیامد