خب زمینه سازی برای ظهور مهدی(علیه‌السلام) شروع شد

اولین قدم به نظر من آماده کردن افکار عمومی

باید در موردش فکر کنیم .

مثلا روی دیوارهای خیابون و یا صدا و سیما و یا تو خونه یه چیزایی بنویسیم که گویای این مطلب باشه .

حالا در مورد متن و این چیزا باید فکر بشه .

یه کار دیگه هم میشه یه طرح مرتب با یه متن تو مایه‌های :

 ظهور نزدیک است . بازمینه سازی نزدیک‌تر هم می‌شود

بهر حال شما فکر کنین من هم فکر می‌کنم .

بی‌صبرانه منتظر همکاریتون هستم .

اولین قدم ـ مهمترین قدم ـ بهترین عمل ـ

اولویت ایران ـ بعدش همه جهان

سعی می‌کنم گزارشاتو بنویسم .

تذکر : این کارایی که گفتم هنوز تبیین نشده و جای فکر کردن داره ـ هر وقت تبیین شد البته به کمک شما  تازه کار شروع میشه . البته تو قسمتهایی کار شروع شده . که گزارشو به زودی تو وبلاگ میذارم. 

دوستان : به یاری امام زمان و منجی خود که تمام ادیان از آمدنش خبر داده‌اند بشتابید.