سلام

چی بگم والا .

اول بریم سراغ هویت . به نظر شما نسل سومی بودن هویته ؟اصلا هویت چیه ؟

شما احساس می‌کنید کجایی هستید ؟ ایرانی ؟

تا حالا شده احساس کنید بچه‌ی ایرانید و بچه‌ی انقلابی هستید که بهمن ۵۷ به وقوع پیوست یا نه احساس می‌کنید یه ایرانی هستید و الآن رژیم رو اونا اداره می‌کنن ؟

آیا واقعا به کار بردن کلمه اونا یه بی هویتی محض نیست ؟ میدونی یعنی چی ؟

یعنی من نسل سومی بیچاره فکر می‌کنم یا بهم فکر میدن و برام فکر می‌کنن که حکومت مال فلانیاست و ...

نمیدونم ۱۰ سال دیگه کی میخواد تو این مملکت کار کنه . خب من دیگه . اونوقت هم مال فلانیاست ؟ اگه از الان مملکت مال من نبود و من مسئول نباشم فردا چه گلی به سر مردم میزنم ؟ غیر از اینه که بیخیال کشور و مردمم فقط فکر منافع خودم باشم ؟

اینا همش سوالای ذهن من بود .

خب بریم سر کفایت

بچه‌ها

یکی از اقوام ما چند مدت پیش به دلیل فساد اقتصادی دستگیر شد . جرمش هم محرض بود و خلاصه کلی از اقوام ما که تو دار و دسته اون کا می‌کردند و یا با اطلاع از فعالیتهاش و یا بی‌اطلاع کلی فحش رو نصیب مملکت و رژیم و آخوند و ... کردن .

آقا چند روز پیش برادرزاده فرد مذکور رفته بود مالاقاتش . شاید نتونید حدس بزنید چی تعریف می‌کرد .

ایشون بعد از مدتی از زندان خسته میشوند و احساس مریض بودن بهشون دست میده . به خاطر همین فعلا در بیمارستان دوران حبس رو میگذرونن جالبش اینجاست که یه اتاق سه تخته با همه‌ی امکانات دست ایشونه و چیزی تو مایه روزی ۲۰۰ هزار تومان خرج اتاق و مخلفات ایشون میشه .

عجب مبارزه‌ای ! خب مرد حسابی این الآن دوره حبسش هم تموم بشه دیگه بازم عشق میکنه بره دنبال کار قبلی‌اش . حتما میخواید بگید خب خودش پول داره پول اتاقش رو حساب میکنه .

نه وجدانا پول اتاقش هم قوه قضاییه بده بد نیستا ؟! یارو چندین سال با عشق و حال با عنوان موسسه خیریه ارز از مملکت خارج میکرده حالا این هم آخر و عاقبتش .

بیخیال

میگم اگه اینجوری میشد رفت زندان من میرفتم زن میگرفتم میرفتم زندان .

خب اینا به وز شدن میتونید ببینید .

سید » سوغات سفر؟

ماه تمام » تولدشه . 

طلب وصل » دین به درد میخوره یا نه ؟!