سلام

من نوکر از نوع دربستی . چاکر بازم از نوع دربستی . ارادتمند خاک پا و هرچی که به مخ ناقصم نمیرسه‌ی اونایی که محبت میکنن و نگاهی به وبلاگم می‌اندازند هستم .

خداییش این روزا و حتی تا یه مدت دیگه نمیتونم چرب و چیلی به روز کنم و به بچه‌ها و رفقای قدیمی سر بزنم و به قول این آدمای بزرگ یا خودمونیش گنده این حقیر سرا پا تقصیر گرفتار بسی مشغلات درسی و کاری و از این قبیل شده است خواهشمند است کمتر دلگیر شوید و چاکر هر چی نسل سومیه است .

خب حالا : نقطه سر خط

موضوع رو که به قول خرگوشه که بهش میگن چرا اینقدر هویج میخوری میگه هوینجوری هوینجوری انتخاب کردم ولی بد نیست به این مورد اشاره ای و یا بهتر گذری بزنیم .

چند تا کیوسک نزدیک خونه ی شما و یا مسیر رفت و آمدتون مجله خاص جوانان میفروشه ؟

خب من چند تا از نشریه‌هایی که گره هدفشون نسل فلک زده ما هست رو میگم : سروش جوان - جوانان - پرسمان

راسش من همینها رو تو بازار خاص جوان دیدم که از جوانان اصلا خوشم نیومد چون مطلب نداشت فقط مصاحبه با فلانی و فلانی بود همین .

حالشو ندارم خیلی وراجی کنم ولی این همه داد که میزنند کو عامل؟

بابا یکی پاشه خودکارشو ورداره فقط بنویسه . فکر می‌کنید چند مدته که قسمت نسل سوم روزنامه‌های جام جم و کیهان و شاید نشریات دیگه که من ندیدم راه افتاده؟! وجدانی برین از مسئولینشون بپرسین با این که بعضی وقتا واقعا مطلب به درد بخور و دندون گیری نداشتن چند تا مخاطب داشتن ؟

آمارش شاخ در آوره ؟ منظورم همون تعجب آور ؟

امشب با کمال تاسف به من خبر رسید که روزنامه‌های فلان و فلان دنبال یکی میگردن مطلب بنویسه . خدا وکیلی این رسمشه ؟

هوووووووووووووووووووووی نسل سومیها خدا وکیلی من گیر درس و بحث و چند تا کار دیگه هستم وگرنه میچسبیدم به نوشتن مطلب نسل سومی باب دل روزنامه‌ها .

آهااااااااااااااااااااااای مودبانه تره نسل سومیها جای خالی قلم شما که حاصل تراوشات مغز سرشار از انرژی و احساسات و تفکرات شماست در جامعه مطبوعاتی کشور حس می‌شود .

چاکر هر چی نسل سومیه