نه درد ندارم .

اگه درد داشتم حاضر نمیشدم اینجوری هر چی میخوان بارم کنن .

               --------------------------------------------------------------------------

خدایا یه قطره از درد علی رو بهمون عطا کن !

ببخشید اشتباه شد . من بیشتر میخوام ولی اگه ظرفیتش رو نداشته باشم که در دم جون میدم . پس ای خدا :

اول ظرفیت پذیرش درد رو بده بعد درد .

نه اینجوری هم نمیشه تا من به تو نزدیک نشم که ظرفیتم بالا نمیره . خودتون گفتین هر که در این بزم مقرب تر است جام بلا بیشترش میدهند .

پس منو از مقربان درگاهت قرار بده !

راسی قرب بدون عبادت و شب زنده داری و انجام واجبات و ترک محرمات نمیشه .

پس ای خدا توفیق طاعت و ترک معصیت رو عطا کن . که هر چه دارم از تو است .

-------------------------------------

اذونه میخوام برم نماز مغرب و عشا رو بخونم و بعد هم یه افطار بزنم تو رگ .

خاک تو سرم شده یه بار به یاد فقزا با درد غذا بخورم ؟

اینو میخواسم بگم .

از حدود سال ۷۹ تا حالا تقریبا هر شنبه شب دارم میرم پای منبرش و حتی بعضی وقتا میون بحث‌ها نکاتی برام تکرارین ولی نمیدونم چرا خسته نمیشم . همیشه هم دوست دارم برم اون جلو بشینم که واعظ رو واضح ببینم .

ولی خداییش الکی اسمشو گذاشته بازمانده تنها  

یه مشت نسل دومی الاف جمع شدن سر بچه مردم رو گول میمالن .