سلام

عیدتون مبارک

اونایی که وبلاگ دارن میدونن مخاطب چقدر تو وبلاگ نویسی مهمه .

البته برای بعضیها هم مهم نیست کسی مطلبشون رو بخونه که کم‌اند .

طی حدود دو سال وبلاگ نویسی و افتادن این تب عرض میکنم . آدم عشق میکنه مثلا ۵۰ نفر در مورد مطلبش نظر بدن .

از اونجایی که تو اینترنت نمیشه مخاطب خاص داشت و برای مخاطب یه گروه سنی تعریف کرد این کا رو مشکل تر میکنه .

این که کسی بیاد مطالبت رو بخونه خیلی مهمه .

اما وبلاگ یه صفحه است که اگه خیلی هنر کنی روزی دویست نفر بیان بخونن که باید  که بیشترشون برای تبلیغ وبلاگ خودشون بهت سر میزنن .

به نظرتون میشه دنبال ه تریبون بهتر گشت ؟!

مثلا یه ستون تو روزنامه ؟!

اصلا نظرتون چیه ؟

مثلا من برم تو یه روزنامه بنویسم بعد زیرش آدرس وبلاگمو بذارم . چطوره ؟

 -----------------------------------------------

ماه رمضون رفت .

برای من مثل یه عمر بود .

پشت سرمو نگاه کردم دیدم به به چقدر کارام قضا شد . و دیگه راه برگشتی نیست .

مثل زندگی میمونه برام . نتیجه رو بعد از ماه رمضون میبینه .

بعد روتو بر میگردونی میبینی ا آخر خط روز عید فطر و روز حساب و کتاب .

چشاتو باز میکنی مبهوت :::::::----------> وای بازم گند زدم .

بعضیا میگن برای ماه رمضون دیگه زنده باشیم .

ولی من اصلا برام مهم نیست و برعکسم هر که هم هر چی میخواد بگه . من میگم نه بذار بریم بیشتر از این گند نزنیم .

چقدر برنامه چقدر امیدوار و حال .... !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

قفل کرد ذهنم بهتره خفه شم .

چاکر هر چی نسل سومیه