فیلتر کنید

اصلا بحث سر ریاست جمهوری خاتمی یا رفسنجانی نیست . بیست و اندی سال پیش شهید چمران این حرف رو زد : نظام تغییر کرده ولی سیستم مشکل داره . ساختار اسلامی نیست .

هشت سال دوران زندگی یه نسل سومی بد بخت یعنی حداقل دوران دبیرستان و مهمترین بخش از شکل گیری شخصیت و فرهنگ یک جوان و به تبع یک ملت به دلیل جوان بودن ایران .

روزی خانم فائزه هاشمی دوچرخه سواری را به دختران ما یاد داد .

چندین سال سینماهای ما فیلمهای از قبیل شوکران ، قرمز ، آبی ، صورتی و هزار رنگ دیگر به خورد من نسل سومی داد و به من اثبات کرد که اشکالی ندارد با پسر حرف زد . آهای پسر تو باید مهمترین دغدغه ی زدگیت پیدا کردن دختر برای آینده بهتر باشه حتی اگه سه چهار تا دوست دختر رو تجربه کنی .

آهای پسر اگه یه وقتی زن گرفتی و بچه هم داشتی اشکالی نداره بری دنبال یه دختر دیگه و عاشق اون بشی .

نوارهای موسیقی ما عشق کاذبی رو به من نسل سومی تزریق کرد که عمرم رو باهاش تباه کردم . تمام زندگیم رو میذاشتم تا دختری رو پیدا کنم و با اون دوست بشم و درد دل کنم .

رمانهای عشقی شعرهای مبتذل آموزش بهتر روابط جنسی پرفروش ترین کتابهای ما در طول این هشت سال بود .

تجمع های مختلط به عنوانهای مختلف شورای دانش آموزی . مجلس جوان و ... کار کردن دختر و پسر در دورانی از زندگی که اوج حمله شهوت به انسان هست رو عادی و بهتر بگم رسمی کرد .

به هزار بهانه گفتمان راه انداختید و بیچاره جوان را سردرگم کردید به طوری که بدبخت میاد پیغام میذاره : من عاشق سعدی هستم و کوچکتر از آنم که بخوام در مورد حکایتش نظر بدم . بعد از اونور میری تو وبلاگش میبینی نوشته : چرا ما باید تو سلام نماز به محمد (ص) سلام بدیم ؟! . حال آنکه سعدی گفته : بلغ العلی بکماله .....

این تناقض رو چه جوری میخواین معنی کنید .

من سر در نمیارم چی درسته چی غلط ؟!

تمام عشق جوون شده این که مزه همه ی سیگارهای موجود در بازار رو بچشه تا بلکه برای دقایقی بدون ترس از معتاد مواد مخدر شدن خودشو تخدیر کنه و از شر اعصاب خورد راحت بشه .

۵۵ هزار نسخه در روز تیراژ یک روزنامه استانی ماست و هر روز دو صفحه کامل به حوادث اختصاص داده میشه . آیا این عادی کردن هر نوع جنایت اعم از دزدی و تجاوز و ووو نیست ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!!!!!!!!!!!!!

حالا این جوان این جوری بزرگ شد .

هشت سال اونو تربیت کردی

حالا

آیا میتونی با یک روز فیلتر کردن وبلاگش که عقایدش رو در اون نوشته همه ی اشتباهاتت رو جبران کنی  ؟!!!!!!!

8 سال میان یه فرهنگ رو جا میندازن بعد یه روزه میخوان عوضش کنن .

پس فیلتر کنید .

فیلتر کنید .

فیلتر  

-------------------------------------------------------

از این جا به بعد دلتنگیه شاید شما این زبون رو نفهمید آخه محلیه .

دلم بر لامرد تنگ آویذه . یه 4 – 5 سالی وایوو نرفتم . ای ی ی  ی ی روزگار .

دلم میخوا برم لامه .

صو گه گیمین که پاویذم دیبامون (خدابیامرز) با پیرزناش ا سایه ی دیوار نشسون و یه کیلی سورویی و روغن و چایی هم تو سینی ناهاذوو دیبامون بگو : علی ، جان ، بیو ناشتا بخور .

دلم میخوا بزنم تو صحرا زیر سایه گز تو گرما دراز بکشم .

دلم میخوا با بچها برم زیر یه کناری و با سنگ ا جونش آویم تا دو تا دونه کنار بفته و بخوریم .

دلم میخوا تو گرمای گرم تاووسون سر ظهر بریم بجخیم ا حوضین .

دلم میخوا برم خونه خالمون هر رو بعد از ظهرا با بچه ها والیوال بازی بکونیم .

دلم میخوا برم کو به امیذ یه ولمی تو گرمای تاووسون بگردیم بعدشم خسته و خورد واییم بفتیم زیر کولر گازی .

دلم میخوا با بچه ها بریم هل بازین بعذشم یکی خنج بخوره دعوا واوو و بازی خراب آوو  .

دلم میخوا ماه محرم برم شوی پای میلس بیشینم و نگه گیریخ کردن مردا و زنا بکنم .

یا آخر شو بریم میلس و پای تش که بر قلون مینن ویسیم و با تشا ور بریم.

دلم میخوا روز تاسوعا و عاشورا تو نون ظرف کردن کمک کنم .