به نام خدا

سلام

یه ایمیل به دستم رسید که دعوت میکرد برای رفراندوم تعیین نظام بعد از جمهوری اسلامی ایران .

این نامه رو براشون فرستادم .

به نام خدا
سلام علیکم
ضمن آرزوی مرگ زودرس برای شما جهت نجات از این خفت .
من یه نسل سومی‌ام . نسل سوم همون انقلابی که شما میخواید حالا برای بعد از نظامش رفراندوم بذارین .
شاید بیست و یک سالم بیشتر نباشه ولی دوره ای رو گذروندم که برای شناختن سره از ناسره مجبور شدم همه جا رو ورنداز کنم و همه تاریخی رو نگاهی بیندازم .
بزرگواران بهتر نیست به جای سنگ انداختن جلوی پای وطن کمی تامل کنید و به یاری سربلند شدن وطن برآیید .
البته پنهان نیست که شما سوز بر حاکمیت نبودن خودتان را میخورید .
یا شاید هم عقلتان از خدا بالاتر است که فکر می‌کنید این نظام باعث سربلندی نخواهد شد .
این را خوب بدانید که وقتی رهبرم در جمع مدیران صدا و سیما با یقین و ایمان و خالص میگوید ده سال برای نتیجه گیری زمان خوبیست و برنامه ده ساله بریزید .
من همه‌ی هستی‌ام سینه سپر کرده و نمیگذارم حتی میلیمتری از این خاک به دست تو امسال تو بیفتد .
و بدانید این جهان روزی بیدار خواهد شد و چیزی برای شما نخواهد ماند مگر ذلت .
چرا خودتان را به هلاکت میکشانید .
در توبه باز است .
هر چند یاسین خواندن فایده ندارد.
فذکر ان نفعت الذکرا . یذکر من یخشی . و یتجنبها الاشقی ...
والسلام